مطمئنم همه شما تعجب می کنید که چرا امروز شما را اینجا جمع کرده ایم. درست است: این پست وبلاگ پایان سال است که در آن به آنچه در سال 2023 در مرکز جستجوی Google رخ داد می پردازیم و در طول مسیر کمی سرگرم می شویم!
 
مناسبت ها
در سال 2023، مجموعه رویدادهای شاخص خود، Google Search Central Live را به مکان‌های جدیدی آوردیم - در بالای مکان‌هایی که معمولاً از آنها بازدید می‌کنیم مانند سنگاپور و توکیو. ما به نحوی به جاکارتا، مکزیکو سیتی، سائوپائولو، تایپه و بسیاری از مکان‌های دیگر رسیدیم، و استقبال در همه جا فوق‌العاده بود. اینو ببین:
 
ما در مورد همه چیزهایی صحبت کردیم که بر اساس بازخورد پس از رویداد، مخاطبان آن را ارزشمند و مفید دانستند. میپرسی مثل چی؟ برای فهرست کردن یک زوج، صحبت‌های «جستجو چگونه کار می‌کند» و صحبت‌های ما در مورد هوش مصنوعی رتبه بالایی دارند. درست مانند این دو گفتگو، هر چیز دیگری که در رویدادها در مورد آنها صحبت کردیم در جستجوی مرکزی است، بنابراین شما فقط باید در بیش از 1000 صفحه اسناد و پست های وبلاگ جستجو کنید!
 
اسناد
صحبت از مستندات، نگاه کردن به تغییرات، ما بسیار مشغول بودیم.
 
در موضوع خزیدن، ما چند خزنده و نشانه محصول دیگر را به لیست خزنده‌های خود اضافه کردیم، در مورد حافظه پنهان صحبت کردیم و با جزئیات دردناک محدوده IP مورد استفاده خزنده‌ها و واکشی‌های Google را مستند کردیم.
 
ما در مورد داده‌های ساخت‌یافته مطالب زیادی نوشتیم که برخی از ویژگی‌های جستجو را تقویت می‌کند که به افراد کمک می‌کند مکان‌های اجاره‌ای برای تعطیلات را پیدا کنند، اما همچنین به کسب‌وکارها امکان می‌دهد جزئیات سازمان خود را در صفحات نتایج جستجوی ما بهتر کنترل کنند.
 
در نمایه سازی اعلام کردیم که راه به سمت نمایه سازی Mobile First کامل شده است، اکنون فقط در حال "نمایه سازی" است و اسناد خود را در مورد متعارف سازی گسترش دادیم.
 
تیم Search Console امسال بار دیگر در مورد استروئیدها بود و این ابزار چیزهای جدیدی دریافت کرد: صادرات انبوه داده، مدیریت به روز شده کاربران و مجوزها، و ارتباط بین Merchant Center و Search Console.
 
در مورد رتبه‌بندی، راهنمایی‌هایی درباره محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی منتشر کردیم و به جزئیات بیشتری در مورد ایجاد محتوای مفید پرداختیم. همچنین یک پرسش و پاسخ درباره به‌روزرسانی‌های رتبه‌بندی برای کمک به سؤالات تکراری اضافه کردیم.
 
کمک بیشتر
ما بیش از اسناد و رویدادها برای کمک به کسانی که به راهنمایی نیاز دارند، داریم.
 
ما با پادکست خود، Search Off the Record، ادامه دادیم، جایی که می توانید برخی از اطلاعات پشت صحنه در مورد Search را بشنوید، گاهی اوقات در قالب ASMR. اگر ویدیوها را ترجیح می‌دهید، جان به انتشار ویدیوهای اخبار جستجوی Google ادامه داد، دانیل Google SafeSearch را با Emma و Google News را با Cherry کاوش کرد. مارتین مثل همیشه کارهای مارتین را انجام می داد، گاهی اوقات به صورت افسانه.
 
ساعات اداری SEO اکنون به زبان انگلیسی و ژاپنی با حسن نیت جان و آنا در دسترس است، جایی که ما به برخی از سوالاتی که در این صفحه ارسال کرده اید پاسخ می دهیم. آنها بسیار سرگرم کننده هستند، شما باید آنها را بررسی کنید!
 
و البته ما یک جامعه مرکزی جستجوی پر جنب و جوش با کارشناسان محصول بسیار درخشان داریم که می توانند در مورد اکثر مشکلات در مورد جستجوی Google و موارد دیگر کمک کنند.
 
اما به اندازه کافی ناخوشایند: اگر تمام این متن (که قطعاً ما با هوش مصنوعی تولید نکرده‌ایم) کافی نبود، در اینجا ویدیویی وجود دارد که تیم پشت ویدیوهای Search Central گرد هم می‌آورد تا ما را به سال 2024 بفرستد!
 
پیشنهاد ویژه ما به شما دوره سئو می باشد.